Współpraca: Auto Partner S.A.
Kontakt: dzial.motocyklowy@autopartner.com
W dzisiejszym odcinku pokazujemy jak krok po korku wymienić tłoczysko pompy hamulcowej oraz wykonać całościowy serwis przedniego hamulca
Pobrany z Youtube Serwis Quadów Warszawa – Diagnostyka/Naprawa/Mechanik – Naprawa Serwis I Przeglądy Bieżące. Quady, Motocykle, Skutery Wodne. Własny Mechanik. Naprawa motocykli Warszawa, Mokotów | Serwis motocykli, skuterów, quadów, rowerów, skuterów wodnych | Warsztat motocyklowy dla Quadów w Warszawie. Serwis I Przeglądy Bieżące. Quady, Motocykle, Skutery Wodne zapraszamy do naszej firmy w Warszawie.
Baltazaar says:
Fajny i przydatny film. Ale zadbajcie lepiej o dobre oświetlenie podczas nagrywania
XX says:
Można wam wysłać pompy do regeneracji?
Chodzi mi o kompletną regenerację+malowanie proszkowe?
To oczko/wziernik można wymienić?
Bo do szkielkowania i malowania to trzeba raczej wyjąć.
Wojak770/ says:
Oby więcej takich filmików z innych podzespołów 😉
Lolek# says:
Sie nie ma co śmiać. Kto smaruje, ten jedzie!
Piotr Sztadhaus says:
Śrubki mogą być zjechane ponieważ mało kto wie, że zastosowany jest tam inny kształt wpustu krzyżaka i standard Philips nie jest do tego odpowiedni. Japońscy producenci stosują standard JIS. Łatwo to rozpoznać ponieważ na łbie śruby w miejscu obok krzyża znajduje się kropeczka.
sh4dowman says:
Cześć a skąd wziąść serwisówkę do pompy może podsunąć pomysły jak poszukać. Mam serwisówkę swojej maszyny ale dziale układ hamulcowy brak rysunku technicznego jak jest zbudowana. Dzięki za filmiki z poradami serwisowymi i pozdrawiam.
Pro Garage CHIŃSKIE MOTORKI I SKUTERKI says:
ja tez serwisuje heheh xD konserwacja to podstawa