Zakład Naprawy Cystern HORKA
Horka Piotr
88-410 Gąsawa, ul. Trzemeszeńska 33
tel./fax: (052) 30 25 633
e-mail: biuro@horka.com.pl
http://www.horka.com.pl
Pobrany z Youtube Serwis Quadów Warszawa – Diagnostyka/Naprawa/Mechanik – Naprawa Serwis I Przeglądy Bieżące. Quady, Motocykle, Skutery Wodne. Własny Mechanik. Naprawa motocykli Warszawa, Mokotów | Serwis motocykli, skuterów, quadów, rowerów, skuterów wodnych | Warsztat motocyklowy dla Quadów w Warszawie. Serwis I Przeglądy Bieżące. Quady, Motocykle, Skutery Wodne zapraszamy do naszej firmy w Warszawie.
Yugen Bliss the road to happiness says:
Hello 👋new I subscribed, have a great day, sending you love and light yugen bliss the road to happiness love more hate less love wins 🏆❤💕♥💖
Mariusz Borowski says:
Czytam tych znawców co tu piszą ło losie, panie tragedia i się śmieję. Przecież mamy mnóstwo przykładów, gdzie w procesie produkcji metalowe elementy są np przecinane, potem spawane czy podrzewane (!) i gięte i to jest normalne. Jeśli np przęsło mostu ma kształt łuku to co powiesz, ło panie, było proste i zepsuli? To, co tu widać na filmie to nic nadzwyczajnego, jeśli zrobione starannie, skontrolowane połączenia elementów to będzie ok.
Zniszczono nam w Polsce szkolnictwo zawodowe i mamy efekty, młodzież siedzi przed komputerem, wypisuje głupoty.
Ronio PL says:
to jeszcze wywrotka wiec jak zaladoja zwir czy cos to moze sie rozjebac
blitz blitz says:
Wy pojęcia niemacie o czym piszecie znafcy kurwa pracuje w serwisie autoryzowanym i nowe auta też sa rozjebane i sie je robi pod czujnik a potem to kupujecie i myślicie że nowe to igła ! Hah bo nowe a te lohry co leża w rowach z autami a te nadpalone ida w świat a taka naprawa jak na filmie to normalna rzecz jeśli producent ramy np celete wypuścił płyte do naciągu gdzie obliczenia są mierzone na punktach i wszystko jest zgodne z tym to na komputerze jest wszystko jak na tacy i niema opcji aby taka naczepa robiła kilka sladów czy była niebezpieczna po naprawie spawy sa sprawdzane przy użyciu lampy ultra i widać wszystko czy sa mikropęknięcia powtarzam jesli jest zrobione to tak jak ma być to ta naczepa zrobi tyle samo roboty co każda inna i na końcu żywota jak sie już hydraulika skonczy pójdzie do huty więc amatorzy przestańcie pisać o czym niemacie pojęcia to nie sa czasy że jakiś pseudo blacharz koniem naciagał auto i potem robiło kilka sladów fachowcom nietrzeba tego tłumaczyć
Bugi says:
nie ma co sie dziwic ze tyle wypadkow pozniej jest na drogach
Marek Ho says:
Poszła jako "szkoda całkowita ".
karol kurzeja says:
Jak by nie klepać wychodzi przystanek autobusowy !!
Kitchen Fighter says:
Czy na zachodzie też tak prostują? Mimo wszystko! Dobrze że my Polacy wszystko Karwa naprawimy!
A.T. says:
Igła…
A tak na poważnie, to nie ma możliwości, żeby struktura nie pozostała naruszona. Nie ma się czym chwalić prostując stertę złomu.
xxx xxx says:
W samochodzie żony też tak będziesz prostował?
Van Too says:
My to nazywamy „sruba” najprostsze prostowanie skrzywionej ramy jakie wykonujemy nic szczególnego
Jared F says:
to jest poziomowanie ramy naczepy bo rama jest wygieta w dol a nie w bok
DonPablo says:
Za takie coś powinni dawać z miejsca 10 lat więzienia.
Michał says:
potem jedziesz z taka i ciagnik idzie prosto a naczepa po rowie albo lewym pasie
Surg30n says:
taka rame jeszcze sie nacina i spawa aby ja wyprostowac.
TVBigos says:
Ale właściwości wytrzymałości bez strat?
A co jak dojdzie do kolejnej sytuacji – będzie kokardka?
Genius9872 says:
nie zły patent 🙂
Cziko says:
Ta naczepa to juz trup. Ciekawe w jakim stanie sa spawy…..
Zbigniew Swiercy says:
to jest jakaś ,,rada dodatkowo wspawałem pod profil łaty nośne typu T , co znacznie poprawiło stabilność i geometrię ,choć ja się skłaniam do wyspawania elementu podłużnego i wspawania nowego wzmocnionego profila