Blog – Serwis Quadów



👌 Sklep Kapitana z akcesoriami do Kamperów – https://sklep.kapitanprzyczepa.pl
Andrzej odpowiedział dzisiaj na moje pytania odnośnie akumulatora w przyczepie kempingowej lub Kamperze. Który akumulator jest najlepszy do kampera lub przyczepy kempingowej? Andrzej zaznaczył że w akumulaotrze z elektrolitem płynnym podczas ładowania wydziela się niebezpieczny wodór. Zaleca się odprowadzić wodór za pomocą wężyka na zewnątrz przyczepy. Akumulator AGM na specjalne zawory VRLA które są wypuszczą niebezpieczny gaz w przypadku kiedy pobierzemy dużo prądu w krótkiej chwili z akumulatora. Na szklanym akumulatorze Andrzej pokazał co dzieję się w tkacie obciążania dużym prądem. Tutaj wygrywa akumulator z elektrolitem płynnym, żel nie nadaje się do dużych obciążeń. Akumulatory zamknięte AGM i ŻEL są 2 razy droższe od „kwasiaka”. Andrzej opowiedział mi o cyklach pracy akumulatora. Im cykl głębszy tym bardziej zużywamy akumulator. Akumulaotry AGM i GEL mają mniej cykli rozładowania w porównaniu do akumulatora z elektrolitem płynnym. Dolna granica rozładowania to 10,5V podczas obciążenia akumulatora. Akumulatory głębokiego rozładowania też mają granicę 10.5V. Następnie zadałem pytanie Andrzejowi na temat wpływu temperatury na sprawność i żywotność akumulatora. Najmniejszą wytrzymałość na wysoką temperaturę ma akumulaotr AGM, a najwyższą kwasowo-ołowiowy. Jeżeli macie przetwornice to najlepszym wyborem będzie akumulator z elektrolitem płynnym. NA zimę najlepiej wyjąć akumulator. Jeżeli nie mamy takiej możliwości, to chociaż naładujmy akumulator przed zimowaniem.

Patronite – https://patronite.pl/kapitanprzyczepa
Zrzutka – https://zrzutka.pl/rd54dw
Strona Internetowa – https://www.kapitanprzyczepa.pl
Oprawa wizualna kanału – Kuba Qbi Strumiński – https://www.behance.net/gallery/36026
Facebook – https://fb.me/KapitanPrzyczepa
Instagram – https://www.instagram.com/kapitanprzy
Przyczepa – Bailey Peagan Champagne 2003r
Panel słoneczny 130 W
Akumulatory 110 ah oraz 85 ah = 195 ah
Kamera pierwsza – Sony A6500 + Sigma 16mm f/1.4
Kamera druga – GoPro6
DRON – DJI Phantom 4 PRO
Projekt i budowa strony internetowej – https://freshmouse.pl
Jak chcesz dorzucić się do kosztów tworzenia odcinków (gaz, urządzenia pomiarowe, paliwo, baterie itp ) to wrzuć parę złotych tutaj 41 1140 2004 0000 3102 7824 3591

Pobrany z Youtube Serwis Quadów Warszawa – Diagnostyka/Naprawa/Mechanik – Naprawa Serwis I Przeglądy Bieżące. Quady, Motocykle, Skutery Wodne. Własny Mechanik. Naprawa motocykli Warszawa, Mokotów | Serwis motocykli, skuterów, quadów, rowerów, skuterów wodnych | Warsztat motocyklowy dla Quadów w Warszawie. Serwis I Przeglądy Bieżące. Quady, Motocykle, Skutery Wodne zapraszamy do naszej firmy w Warszawie.



Witam serdecznie na moim kanale YT i zapraszam na pierwszy z filmów nowej serii „RIDERS” prezentującej motocyklistów i ich maszyny.
W tym odcinku wystąpił Marek i jego zmodyfikowany motocykl turystyczny – Suzuki V-Strom DL-650 (rocznik 2016).
Marek zdecydował się we własnym zakresie dokonać pewnych przeróbek, by dostosować maszynę do swoich wizji i potrzeb.
W materiale zobaczycie przednią lampę jego motocykla, w której zastosował on reflektory i żarówki w technologii LED.
Drugą sporą innowacją było obniżenie i przesunięcie fabrycznego tłumika, by w ten sposób zmieścić kufer boczny „Shad” bliżej osi maszyny.
Kolega zdecydował się także oddać do znanego krakowskiego tapicera motocyklowego swoją kanapę, by poprawić komfort podróżowania i wygląd swojego turystyka.

https://www.facebook.com/moto.tapicer

Motocykl został też wyposażony w kilka innych ciekawych gadżetów takich jak światła dzienne w kierunkowskazach, czy czujniki ciśnienia w oponach.
Wszystko to i wiele innych ciekawych zmian możecie zobaczyć na tym filmie.
Poniżej wklejam garść informacji od Marka, w tym linki do aukcji przedmiotów jakie zastosował w swoim motocyklu, oraz instrukcję montażu żarówek z funkcją świateł LED w kierunkowskazach przednich:

Link do żarówek tył stop pozycyjne, (drogie ale nie ma nic lepszego na obecną chwilę):

http://allegro.pl/zarowkai-led-osram-ledriving-p21-5w-premium-6000k-i7013618623.html

Takich jak poniżej nie warto kupować, bo jest mała różnica w intensywności światła między pozycją a stop-em:

http://allegro.pl/p21w-13-led-5050-ba15s-r5w-r10w-zarowka-i7109522000.html

Link do żarówek kierunków:

http://allegro.pl/kierunkowskazy-swiatla-dzienne-led-drl-2w1-automat-i6896725729.html

Link do żarówek głównych lamp LED:

http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6919661314

żarówka mająca diody ustawione w trzech paskach co 120 stopni

http://allegro.pl/soczewki-bi-xenon-hid-ksenon-projektor-mini-h1-2-5-i6713181502.html?fromVariant=6713182625

Suzi po 2012 roku

1. Odkręcamy kierunkowskaz od owiewki

2. Odkręcamy szkło kierunkowskazu, jeśli jest białe to ok jeśli pomarańczowe, to kupujemy białe w serwisie

3. Wyciągamy metalową wsuwkę , która mocuje gumowy trzon kierunku w plastikowej obudowie

4. Wyciągamy gniazdo żarówki z gumowego trzonu

5. Gniazdo powędruje pod owiewkę by połączyć później kierunek

6. Nowa żarówka ma stożkowy gumowy trzonek, stożek obcinamy nożem do tapet na wałek równo z resztą żarówki, tak by ten wałek mieścił się na wcisk do otworu trzonu kierunku.

7. Oudowę kierunku wyklejamy srebrną folią ( np z rolki do kominków) lub malujemy błyszczącym srebrnym sprajem, by powstał odbłyśnik

8. Żarówkę wkładamy do trzonu kierunku jednym z trzech pasków diód na wprost jazdy, trzon z żarówką wkładamy do obudowy i zabezpieczamy wsuwką, by łatwiej wsunąć trzon z żarówką można posmarować smarem SILIKONOWYM lub innym smarowidłem do gumy

9. Teraz z trzonu wychodzą trzy kable, dwa do kierunku z opornikiem połączone w cokole żarówki 21W, cokół łączymy z gniazdem pod owiewką, mamy działający kierunek, trzeci biały kabel to światła dzienne, który łączymy przez
automat, wyłącznik z instalacją, czyli plusem.
Pod owiewką by był porządek oporniki przyklejamy taśmą dwustronną wewnątrz owiewki.
I to by było na tyle

Marek

Linki do aukcji na allegro:

http://allegro.pl/krotkie-super-mocne-swiatla-do-jazdy-dziennej-led-i6841622937.html
http://allegro.pl/poszerzenie-stopki-bocznej-suzuki-dl650-v-strom-i7253746222.html
http://allegro.pl/podwyzszenia-kierownicy-podwyzki-22mm-o-26mm-zeta-i7253337120.html?reco_id=b22b0fed-3257-11e8-a217-ecf4bbd0bee8&bi_c=Product&bi_m=reco&bi_s=archiwum_allegro&

Zapraszam do oglądania i merytorycznego komentowania filmu, jeśli będziecie mieć jakieś zapytania dotyczące tych zmian, to chętnie odpowiem na wszystkie pytania.

Pozdrawiam serdecznie – RafałB

Pobrany z Youtube Serwis Quadów Warszawa – Diagnostyka/Naprawa/Mechanik – Naprawa Serwis I Przeglądy Bieżące. Quady, Motocykle, Skutery Wodne. Własny Mechanik. Naprawa motocykli Warszawa, Mokotów | Serwis motocykli, skuterów, quadów, rowerów, skuterów wodnych | Warsztat motocyklowy dla Quadów w Warszawie. Serwis I Przeglądy Bieżące. Quady, Motocykle, Skutery Wodne zapraszamy do naszej firmy w Warszawie.



Strona: www.quadcenter.otomoto.pl
Sklep allegro: https://allegro.pl/uzytkownik/KRAFTWELE-POLSKA?bmatch=baseline-cl-eyesa2-dict43-uni-1-2-0205
E-mail: majer1@vp.pl
Telefon: (+48)791-766-290, 796-550-029.

* Materiały prezentowane na kanale You Tube mają charakter jedynie poglądowy. Urządzenia i pojazdy przedstawione na materiałach mogą odbiegać od pierwowzoru. Najnowsze informacje otrzymasz po kontakcie telefonicznym lub mailowym.

Pobrany z Youtube Serwis Quadów Warszawa – Diagnostyka/Naprawa/Mechanik – Naprawa Serwis I Przeglądy Bieżące. Quady, Motocykle, Skutery Wodne. Własny Mechanik. Naprawa motocykli Warszawa, Mokotów | Serwis motocykli, skuterów, quadów, rowerów, skuterów wodnych | Warsztat motocyklowy dla Quadów w Warszawie. Serwis I Przeglądy Bieżące. Quady, Motocykle, Skutery Wodne zapraszamy do naszej firmy w Warszawie.



Jeżeli się podobało zostaw lajka i suba! 😉

Facebook: https://www.facebook.com/Ori-Atv-Riders-1667789790002925/
Mechanic: https://www.facebook.com/mechanik.atv.9
Instagram: https://www.instagram.com/ori_atv_riders/

Uwaga! Powyższe sceny filmowe są zmontowane za pomocą programu, w którym można dowolnie edytować materiał video. Liczniki nie są skalibrowane, prędkości pokazywane na licznikach są zawyżone. Unoszenie w czasie jazdy jakichkolwiek kół, oraz jazda po polach, łąkach i lasach to efekt komputerowy. Wszystko co właśnie zobaczyłeś nigdy się nie wydarzyło i jest produkcją filmową. Jakiekolwiek podobieństwo przedstawionych na tym kanale (w filmach) osób, miejsc, wydarzeń, imion, ksywek, adresów i innych określeń jest czysto przypadkowe. W związku z powyższym nagarnie to nie może być dowodem w sądzie, lub prowadzić do ukarania za wykroczenia drogowe i inne.

ATV Riders-Yamaha Raptor 700/660/350-YFZ 450-Lucky Star 450/SWAP CB500-Polaris Scrambler 500-CanAm Renegade 1000 XXC-Hyosung SWAP CB500 – i wszytko inne 😉

Pobrany z Youtube



Klejenie plastików, malowanie, poprawki.

Pobrany z Youtube Serwis Quadów Warszawa – Diagnostyka/Naprawa/Mechanik – Naprawa Serwis I Przeglądy Bieżące. Quady, Motocykle, Skutery Wodne. Własny Mechanik. Naprawa motocykli Warszawa, Mokotów | Serwis motocykli, skuterów, quadów, rowerów, skuterów wodnych | Warsztat motocyklowy dla Quadów w Warszawie. Serwis I Przeglądy Bieżące. Quady, Motocykle, Skutery Wodne zapraszamy do naszej firmy w Warszawie.