Cześć tutaj PRO GARAGE w dzisiejszym odcinku przybliżę wam temat :
ZAKUU SILNIKA 152QMI I RAZEM SIĘ PÓŹNIEJ O NIM POUCZYMY
Zapraszam do subskrybcji tego kanału ponieważ
będę starać się skrupulatnie prowadzić poradniki z zagadnień mechanicznych jednośladów i silników POZDRAWIAM 😉
Ten film jest dla celów rozrywkowych. PRO GARAGE nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek naprawy lub modyfikacje wykonane przez przeglądającego w wyniku informacji zawartych w tym filmie.
Pobrany z Youtube Serwis Quadów Warszawa – Diagnostyka/Naprawa/Mechanik – Naprawa Serwis I Przeglądy Bieżące. Quady, Motocykle, Skutery Wodne. Własny Mechanik. Naprawa motocykli Warszawa, Mokotów | Serwis motocykli, skuterów, quadów, rowerów, skuterów wodnych | Warsztat motocyklowy dla Quadów w Warszawie. Serwis I Przeglądy Bieżące. Quady, Motocykle, Skutery Wodne zapraszamy do naszej firmy w Warszawie.
Pawel Januszkiewicz says:
Kto może wypowiedzieć się o rodzaju mocowania tego silnika,bo kupiłem kompletny z uchwytem.a nie pasuje pod ramę. Skuter Zipp quantum 2 t
Adam Adamski says:
Powiedz mi gdy sprawdza się wał korbowy, jeszcze siedzący w silniku (139qmb)łożyska sprawdzam tylko góra dół czy nie ma luzu ? czy tez ciągnąć np. wariator do Siebie i pchając od ? pozdrawiam zajebiste poradniki 😉
ZrYTy MOTO says:
E no Majster luuuxus💪
Chí vlogls says:
Có súng mở ốc nhìn thấy nhanh lẹ quá anh ơi
Anonim Anonim says:
Taki trochę większy 139qmb 😉
Pako says:
Lubie twoje filmy lapeczka w gore
Adam K says:
Na magnecie wystarczy lekkie bicie i będzie łożysko na wale szybko padać od wibracji
Kamil 221 says:
Wyścigowa nakrętka 😀
Elektrotechnika i KM says:
No i luksus, czekamy na następny filmik z przekładnią CVT 😀